بررسی / تحلیل مایل 22
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:52 | بازدید : 234 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

مایل 22 یک تریلر اکشن به کارگردانی پیتر برگ و بازیگران مارک والبرگ ، ایکو یوویس و لورن کوهان است.

اولین اطلاعاتی که من در مورد این فیلم داشتم در همان سینما در یک تریلر بود ، بعد از دیدن اینکه یکی از شخصیت های اصلی ایکو ایوویز است ، من هیجان زده شدم ، از آنجا که من این هنرمند رزمی و بازیگر اندونزی را دوست دارم ، سریال های رقص او در "The Murderous Raid". و "Killer Raid 2" به نظر من از بهترین مواردی است که من دیده ام. بنابراین ، فیلم Mile 22 مورد علاقه واقع شد ، علاوه بر این تریلر بد به نظر نمی رسید.

بعد از رفتن به سینما ، با یک سطل پاپ کورن خوب برای لذت بردن از آنچه فکر می کردم قرار است عملی و رقص های غواصی دیدنی باشد ، فیلمی را از آن شمع پیدا می کنم که در آن آمریکایی ها (البته) خوب هستند و روسها آدمهای بدی هستند. یک تریلر اکشن که در آن جیمز سیلوا (مارک والبرگ) شخصیت اصلی انکار نشده است و همه چیز در اطرافش می چرخد.



تاریخچه ای که مفهوم نهایی را ندارد
داستانی که او می خواهد به ما بگوید و مانند آن است ، گفت ، از آنجا که این کار با نشستن جیمز سیلوا آغاز می شود و به مافوق خود در مورد این مأموریت می گوید ، بدون آنکه وارد بسیاری از اسپویلرها شود ، به ما می گوید که چگونه یک مأموریتی که به نظر ساده "مرگ" می رسد پیچیده می شود. از "قاچاقچیان مواد مخدر" روسی که آنها مجبور شدند سیانید موجودی خود را از بین ببرند ، یک ترکیب بسیار خطرناک است که می تواند با مقدار کمی قتل عام ایجاد کند.

به این ترتیب ما در این هیجان اکشن غوطه ور می شویم و در عین حال بدون اینکه زیاد به ماجرا بیاییم از داده های جیمز سیلوا از دوران کودکی و بزرگسالی به ما تزریق می شود تا زمانی که او یک مأمور Overwatch شود ، چیزی مانند عوامل مخفی و ویژه که فقط وقتی ظاهر می شود مورد نیاز است

همین موضوع در مورد عامل دیگر گروه ، آلیس کر (لورن کوهان) نیز که مشکلات خانوادگی خود را با کفاش می بینند که هیچ تاثیری در تاریخ فیلم ندارد ، مانند تلاش برای ما باعث می شود تا با شخصیت ها همدلی کنیم ، اما این به هیچ وجه به نتیجه نمی رسد ، زیرا پیشینه روایت به آن احتیاج ندارد و در هر زمان به آن احتیاج ندارد.

آلیس کر با تماسی تماس دارد که کسی است که ضربه این قاچاقچیان سیانور را صادر کرد ، این لی نور (ایکو اویز) ، یک افسر پلیس اندونزی است که می خواهد کشور خود و روس ها بمیرد ، و او داده ای در آنجا دارد آنها بیشتر سیانور هستند ، بنابراین وی با سفارت ایالات متحده معامله می کند ، یعنی او را به ایالات متحده می برد و در عوض چنین داده هایی را به او می دهد.

تاکنون همه چیز کم و بیش کلیشه است ، مأموران ویژه ، قاچاقچیان مواد مخدر روسی با کالای خطرناک ، کسی که پس انداز می کنند و البته آمریکایی ها ناجی بشریت هستند ، مسئله این است که آن را قانع نمی کند ، شدیدترین قسمت ها و بهترین عملکرد آنهایی است که Iko Uwais از ستارگان ، داستان نویسان عالی ، بد این است که آنها بسیار کوتاه و کمیاب هستند ، آنها همانطور که سزاوار بازیگر و هنرپیشه های رزمی هستند ، منفجر نمی شوند.

بنابراین در پایان ما داستانی بدون چیچا زیاد داریم ، فراتر از چرخش روایی که پایان فیلم را می دهد ، که می گویند 90 و چند دقیقه کوتاه طول می کشد ، کوتاه و نه اینکه به چیز بیشتری احتیاج دارد ، در واقع با داستان مشکلات جیمز سیلوا و آلیس کر تمدید می شود ، اگر آن را حذف کنیم ، در حدود 80 دقیقه یا شاید کمتر باقی بماند.

سعی کنید یک شخصیت برای SAGA ایجاد کنید؟
در بخش تفسیر ، مارک والبرگ شخصیت اصلی است و نقش جیمز سیلوا را بازی می کند ، اما شخصیت جیمز سیلوا قلاب ندارد و تفسیر مارک والبرگ پیچیدگی را هدر نمی دهد ، یک شخصیت تحریک پذیر است ، حتی در همان فیلم او همکارانش چنین می گویند ، من نمی دانم که آیا آنها سعی در انجام کاری مانند جیسون بورن داشتند ، که اگرچه به نوعی خیلی پیچیده نیست ، اما کاریزمای بسیار بیشتری دارد.

جیمز سیلوا دوست ندارد ، قلاب ندارد ، با او همدردی نکنید ، زیرا همین شخصیت شخصیت تا زمانی که گفته شود تحریک پذیر است ، تحریک پذیر است ، لحظه ای عجیب و غریب را که دوست دارد داشته باشد ، اما در 80٪ فیلم غیر قابل تحمل است.

با این گفته من نمی دانم آیا این مسئله مهارت مهارت های بازیگر مارک والبرگ است ، اما جیمز سیلوا یک شخصیت تقریباً فراموش شده است.

ایکو یوویس در نقش لی نور نیز چنین حواشی نیست اما اگر درست باشد که او درخشان ترین است وقتی به او اجازه می دهند آنچه را که واقعاً انجام می دهد انجام دهد ، کیک های چپ و راست را توزیع کنید وقتی که به این روش مشاهده شد ، با شخصیت جدی اش وقتی لی نور است ، شخصیت او روشن تر می درخشد ، اما البته این لحظه ها اندک هستند و این طور نیست که او فیلمنامه زیادی برای گفتن داشته باشد ، او شخصیت چند کلمه است ، با این حال ، او بهتر است و بیشتر از جیمز را دوست دارد سیلوا

سرانجام ما لورن کوهان را به عنوان آلیس کر داریم ، شاید جالب ترین این سه گانه شخصیت ، از آنجا که به نظر می رسد انسانی ترین است ، اما صحنه های بازیگری او به عنوان مأمور مخفی Overwatch که به دلیل شوهر سابقش ناامید شده ، به نتیجه نمی رسد. من حساب می کنم ، بنابراین اگرچه تفسیر بد نیست ، اما به این موضوع علاقه ای ندارد یا تعمیق می یابد.

داستان اصلی در مورد بردن لی نور به ایالات متحده است و همه داستانهای شخصی دیگر شخصیت ها در هوا می ماند ، نه با اصلی در هم می آمیزد و نه به آن مربوط می شود.

مایل 22 چیزی بیش از یک تریلر اکشن و بدون چیچا نیست ، مانند بسیاری از فیلم های دیگر این ژانر ، هیچ چیزی برای برجسته کردن ندارد ، فقط یک مورد دیگر است.

البته این سرگرم کننده است ، اما اگر آن را نبینید ، چیزی از دست نمی دهید.

نتیجه گیری
مایل 22 مانند تلاش ناموفق برای ساختن حماسه است ، حداقل شخصیت جیمز سیلوا و آنچه او در مورد او به ما می گوید به نظر می رسد چنین کاری را انجام می دهد ، یک هیجان اکشن با هیچ چیز برای برجسته کردن ، سرگرم کننده نیست ، اما چیز دیگری نیست.





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب